Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

PG MALL SAYANGI ANDA 3,000 KALI


Tahukah anda Malaysia mempunyai sejumlah  25.08 juta internet pengguna yang mana 24 juta daripadanya adalah pengguna media sosial dan 21.62 juta terdiri daripada pengguna mudah alih yang unik.?

Berdasarkan daripada kajian perunding pengurusan A.T. Kearney, pasaran runcit dalam talian Malaysia dijangka tumbuh 23% per tahun hingga 2021, didorong oleh elektronik dan media.

Angka tersebut membuktikan sebilangan besar rakyat Malaysia sudah tidak buta IT malah  dengan wujudnya  platform e-dagang, pengguna sudah terarah kepada  pembelian secara dalam talian.

Apatah lagi dengan seluruh dunia dilanda pandemik COVID-19, norma kehidupan baharu manusia pun turut berubah. Perintah Kawalan Pergerakan yang berkuatkuasa mengehadkan pergerakan rakyat untuk  keluar membeli-belah dan rakyat disyorkan membeli keperluan harian melalui platform e-dagang sahaja.

Terkini, salah sebuah platform yang pesat berkembang sejak penubuhannya pada 2017, PG Mall merupakan laman membeli-belah dalam talian yang antara lain menjadi pesaing hebat kepada beberapa e-dagang utama yang popular.

Tak perlulah Kak Fas sebut nama-nama platform berkenaan kerana pasti ramai yang mengetahuinya tetapi pasti anda tertanya-tanya jika dah ada yang popular kenapa perlu melayari PG Mall, apa keistimewaannya?



Yang pertama, apabila anda membeli-belah di PG Mall, anda dikira membantu perniagaan tempatan kerana platform di bawah syarikat PG Mall ini dikendalikan oleh kumpulan tempatan di bawah teraju pengasas dan Pengerusi Eksekutifnya, Datuk Wira Louis Ng.

Pada masa ini, PG Mall mempunyai 20,000 peniaga aktif di platformnya dan mempunyai pangkalan pelanggan lebih daripada 2 juta. 

Dan dengan membangunnya portal membeli-belah dalam talian PG Mall kini merupakan platform perdagangan nombor 1 Malaysia dan berada pada kedudukan ke-3 sebagai e-dagang pilihan rakyat Malaysia.

Buktinya disokong oleh laporan yang direkodkan oleh iPrice Insight di mana jika anda perhatikan PG Mall meninggalkan jauh beberapa syarikat pesaingnya yang lain. Lihat carta di bawah ini:




Sudah tentu antara kejayaan itu terletak pada cara pemasaran unik yang dilakukan.

Terbaru, antara kempen yang diperkenalkan adalah ‘Love You 3,000’ di mana pelanggan yang melakukan sebarang pembelian dengan minimum RM30 di PG Mall berpeluang memenangi hadiah sebanyak RM3,000.

Banyak pesanan yang melebihi RM30 layak mendapat cabutan bertuah bagi setiap akaun. Jadi semakin banyak anda membeli-belah, semakin banyak peluang untuk menang. Pemenang akan diumumkan pada setiap 15 dan 30 haribulan melalui cabutan bertuah.

Nama pembeli yang membeli dalam tempoh 2 minggu terakhir dari tarikh yang diumumkan akan disenarai pendek. Lebih menarik, sehingga RM3,000 c Wallet akan diberikan kepada pemenang setiap dua minggu. 

Bayangkan jika anda pemenangnya seolah duit jatuh dari langit hihi….

Nak tahu berapa hadiah wang tunai yang boleh dimenangi?  
Sila layari link ini di  https://pgmall.my/love-you-3000-campaign atau klik INI.



Di samping itu, dengan wujudnya konsep model perniagaan ekonomi perkongsian keuntungan  melalui ‘ConsuMerchant’, gabungan kata hibrid ‘Consumer’ dan ‘Merchant', ia memberi peluang kepada pengguna/pembeli menjadi usahawan sekali gus membina empayar perniagaan tetap bersama PG Mall.

Sebagai ‘rakan niaga’ jangka panjang, PG Mall menawarkan mereka ganjaran melalui satu-satunya program rujukan pertama di dunia iaitu “Forever Cash’ di mana apabila mereka merujuk pembeli baru untuk membeli-belah, mereka memperoleh ganjaran sebanyak 3.5%.

Ganjaran apa? Sudah tentu wang tunai tau…lihat bawah:



Semakin banyak rujukan yang dibelanjakan, semakin banyak wang tunai yang akan diperoleh oleh pengadil (pengenalan), di samping pulangan tunai yang diperoleh dari pembelian peribadi.

Melalui kempen ‘Shop, Share dan Earn’ berkenaan, pembeli (pengenalan) yang berkongsi pautan rujukan mereka ke rujukan rakan mereka, akan mendapat pulangan tunai sebanyak 0.5% dari jumlah pembelian per transaksi.

Mekanisme yang sama berlaku untuk rujukan yang kemudian berkongsi pautan unik mereka sendiri kepada pembeli baru mereka. 

Walaupun terdapat banyak peringkat pembeli baru yang mendaftar, pengenalan akan mendapat pulangan tunai sebanyak 0.5% dari jumlah pembelian rujukan tahap pertama dan kedua masing-masing (seperti yang ditunjukkan dalam rajah di bawah ini.)



Dalam pada itu melalui program ‘Forever Cashback’, setiap pembeli memperoleh pulangan tunai dari 0.5% hingga 3.5% untuk setiap pembelian yang dilakukan merangkumi hingga tiga peringkat rujukan.

Peratusan ganjaran tunai bergantung pada kedudukan pembeli - Super Shopper, Premium Shopper dan Elite Shopper. 

Untuk mendapat keuntungan dari peratusan pulangan tunai tertinggi, anda harus meningkatkan pembelian rujukan atau peribadi anda untuk meningkatkan kedudukan pembeli peribadi anda. 

Bagi cashback bulanan yang kurang dari RM100, ia akan dikreditkan ke C-wallet dan boleh ditebus untuk sebarang pembelian di masa hadapan, sedangkan untuk cashback bulanan melebihi RM100, c-wallet insentif akan dikreditkan ke akaun bank peribadi anda pada hari ke 25 setiap bulan.

Ganjaran wang tunai ini akan berterusan selagi anda atau rujukan anda terus membeli-belah di PG Mall sejajar dengan namanya ‘Cashback Selamanya’

Jadi setelah membaca entri ini, tentu tergerak hati nak berbelanja kat PG Mall kan? 

Apa kata kita berkongsi rezeki dan memperoleh pendapatan tambahan di hujung jari dengan mengambil langkah segera mendaftar dan membeli-belah di PG Mall. 

Yang penting kita tidak perlu keluarkan modal untuk menjadi usahawan dalam talian dan juga tidak perlu peningkan kepala dengan urusan dokumentasi tempahan kerana ia dilakukan oleh kalangan profesional yang terlatih dari PG Mall. 



Kira ‘beres’ lah!

Tetapi kalau nak tahu lebih lanjut  boleh aje baca sepenuhnya dengan melayari laman sosialnya seperti berikut:


Facebook: PGMallOfficial , https://www.facebook.com/PGMallofficial/


Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my

Kak Fas: Selamat shopping u alls sambil dapat keuntungan! Jadikan norma baharu tahun ini sebagai langkah pemulanya ke arah mengukuhkan ekonomi rumah tangga melalui PG Mall.  Kak Fas dah pun muat naik PG Mall dalam telefon bimbit tinggal nak membeli je ni huhu…


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Loveyou3k #ShopOnline # Shopfromhome #PGMallloveyou3k

11 ulasan:

Hey Lynda Rosman berkata...

lagi ramai refer dekat orang, lagi banyak cashback boleh dapat? menarik. pg mall ni best. banyak pilihan dan best dpt cashback. lepas tu boleh bayar dengan qr maybank kan.

Lya Akif Imtiyaz berkata...

Barang barang kat PGMall ni murah2 kalau nak banding ngan tempat lain. Semua ada kat sini lagi senang nak berbelanja dalam saty platform jer kan..

Fadima Mooneira berkata...

Hmm...... x sure ini review tang PG Mall yg ke brape saya baca. Sepanjang Ramadhan lepas till now rasa dah byk sgt day kot. Thank you for sharing.

Fanahalim berkata...

Thanks for sharing. Bagus lah dengan adanya PG Mall ni.

SalinaJohari berkata...

Best shopping kat PGMall. Banyak pilihan dan harga pun berbaloi .. tambah dapat cashback . Pulangan boleh tahan !

Aerill Hassan berkata...

ramai juga yang share pasal pg mall ni. semestinya sebab tempat menarik untuk beli belah online :)

Mahamahu berkata...

Rakyat Malaysia bukan sahaja celit IT malah mereka banyak duit untuk berbelanja terutama berbelanja dalam talian bila musim covid ini hehehe salah seorangnya adalah saya penyumbang kepada statistik tu wakakakaka..

Sis Lin berkata...

Zaman sekarang orang dah mula suka soping online, sebabnya banyak ganjaran atau cashback pulangan yang di ebrikan, contoh macam PGmall ni laaa, berbaloi soping dengannya...

Syamimi Saad berkata...

Zaman sekarang ni memang dah mudah sesangat.
Nak shopping, dalam talian saja.
Tak perlu susah payah kan..
Menarik ni.
Nanti nak godek godek lebih mendalam lagi la..

Tini Alif berkata...

Sayang 3000 ya... Okay, I lap you too... Hehehehe... Dengan produk-produk yang macam-macam ada dan pelbagai insentif yang diberikan, sudah pasti PG Mall mampu untuk berdiri sama tinggi duduk sama rendah dengan platform-platfrorm online shopping di masa kini.. semoga PG Mall terus berjaya dan menjadi YANG PERTAMA ya... Keep up the good work...

Marsya berkata...

Numpang promo ya Admin^^
ajoqq^^com
mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
mari segera bergabung dengan kami.....
di ajopk.biz...^_~
segera di add Whatshapp : +855969190856