Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

SELAMAT HARI RAYA - MAJLIS WHAM 17 SEPT.2011

Leka dengan sambutan Hari Raya,,, maka tak dapatlah Kak Fas nak update blog ini sebab banyak tugasan harian yang perlu diselesaikan. Minggu ini pula sana sini sibuk dengan majlis rumah terbuka Hari Raya... kadangkala dalam sehari ada dua tiga majlis yang bertembumg... tak tahu pula mana satu nak pergi... apa apa pun rasanya belum terlambat Kak Fas ucapkan SELAMAT HARI RAYA maaf dzahir batin kepada semua....
Khas kepada rakan wartawan media cetak dan elektronik serta kenalan artis-artis baru dan lama, anda semua dijemput bersama ke majlis Hari Raya WHAM (Persatuan Wartawan & Penulis Hiburan Malaysia) meraikan golongan yang memerlukan spt anak2 yatim, ibu tunggal, OKU, warga emas serta ahli WHAM atau wartawan hiburan yang perlukan bantuan. Lokasinya di rumah Presiden WHAM,  Fauziah Rauf di No 1 Jalan 21A, Selayang Baru, Batu Caves. Selangor. Waktu 8 malam.
Mereka yang ingin menyumbangkan duit raya atau sebarang bentuk sumbangan lain pada majlis berkenaan juga dialu-alukan. Sebarang pertanyaan boleh menghubungi Setiausaha di talian 012 3978308.
Semoga tujuan murni dan amal WHAM ini diberkati insyallah....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan