Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

OMGFest ALL STAR RAMADAN MEGA RAYA SALES 8-10 JULAI



Alhamdullilah kita sudah pun memasuki bulan Ramadan hari ini. Dan bila tibanya Ramadan sudah tentu para ibu bapa, suami isteri mahu pun yang masih bujang dan dara sebuk menguruskan persiapan menjelangnya bulan Syawal kelak. 

Malah rata-rata dapat dilihat dekorasi dan jualan sempena Hari Raya sudah pun dipasang di merata tempat di kompleks membeli-belah mahu pun di jalan-jalan raya utama.

Perisapan awal ini sudah tentu bagi memudahkan kita membuat perancangan untuk kehadiran Syawal mahu pun ketika Ramadan ini.

Dan sebagai meringankan lagi, OMGFest Ventures mengambil peluang  menganjurkan acara "OMGFest All Star Ramadan Mega Raya Sales' yang akan diadakan selama tiga hari bermula 8 hingga 10 Julai depan, bertempat di Dewan Kristal TM Convention Centre, Menara TM Bangsar, Kuala Lumpur.

Majlis pelancarannya telah pun berlangsung semalam (Rabu) di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur dengan kehadiran penganjurnya, Puan Liza Baharum sebagai Penaung OMGFest bersama barisan artis dan personaliti popular seperti Dato AC Mizal, Dato Aliff Shukri yang terkenal dengan slogannya "Terlajak Laris", bersama pelakon Enot  juga Datin Emelia Rosmeida.

Menurut Liza Baharum dalam ucapan ringkasnya, dijangka sebanyak 50 'top vender'  yang terdiri daripada usahawan-usahawan Bumiputera akan bersama-sama di bawah satu bumbung di dalam menawarkan barangan pada harga yang jauh lebih murah dari pasaran tempatan sempena Hari Raya Aidilfitri yang akan datang.

Lebih istemewa lagi, bazaar turut diserikan dengan  penampilan golongan artis berniaga di mana selain barisan para artis yang tersebut di atas, turut berniaga adalah Mila Jirin, Ifa Raziah, Zarina Zainuddin, Catriona Ross, Zureda dan ramai lagi.




Pelbagai jenis produk yang akan dijual terutamanya untuk persiapan Hari Raya Aidilftri seperti tudung, jubah wanita & lelaki, kuih muih dan sebagainya.

Bermula dari jam 10 pagi hingga 6 petang, OMG Fest  turut mendapat kerjasama daripada PeaceyallFm.com selaku rakan media, milik AC Mizal.

Selain jualan, bazaar akan diserikan juga dengan persembahan pentas seperti pertunjukan fesyen, tutorial dan juga demo eksklusif dari pengasas produk Dherbs iaitu Dato Aliff Shukri.

Malah kata pihak penganjur, 100 'goodie bag' yang antara lain mengandungi duit raya RM50 akan diberikan kepada para hadirin yang hadir awal.

"20 baucer tunai akan diberikan kepada 20 pengunjung terawal," ujar Liza.

Maklumat lanjut boleh menghubungi talian 011 2626 1656 atau 019 279 6275 malah boleh juga email ke booking@omgfest.my mahu pun melayari laman sosial Facebook/Instagram OMGFEST2014.



2 ulasan:

Lady Lianmey berkata...

BERITA BAIK!!!

Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka fesyen dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang susah payah anda, saya memohon pinjaman kira-kira Rp900,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang.

Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman sedemikian, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang boleh dipercayai di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cawangan, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai mengesahkan butiran saya, pinjaman itu telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah 1% tanpa cagaran.

Saya sangat gembira bahawa Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan dari membuat perniagaan saya melompat ke udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu mengenai syarikat fesyen.

Jadi saya nasihat semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara-negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau lain untuk sila hubungi
Ibu Christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com)

Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (lianmeylady@gmail.com)

Terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

elizebethisaacloancompany@gmail.com berkata...

Selamat siang pak / nyonya

Kami menyambut Anda ke PERUSAHAAN PINJAMAN ELIZEBETH ISAAC, di mana kami memberikan pinjaman asli dan serius seperti:



LAYANAN PINJAMAN TERSEDIA TERMASUK:
================================
* Pinjaman Komersial.
* Pinjaman pribadi.
* Pinjaman Bisnis.
* Pinjaman Investasi.
* Pinjaman Pembangunan.
* Pinjaman Akuisisi.
* Pinjaman konstruksi.
* Pinjaman Kartu Kredit
* Pinjaman Konsolidasi Utang
* Pinjaman bisnis dan lainnya:

Kami memberikan pinjaman bunga 2% tanpa agunan, sehingga kami dapat mengatakan bahwa kami memberikan PINJAMAN TANPA Agunan, Anda tidak perlu merasa buruk atau kecewa dengan bank yang meminta agunan, cukup hubungi kami dengan mengirim email kepada kami di:

elizebethisaac@gmail.com

Terima kasih

kami menunggu untuk mendengar dari Anda segera