Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

AC MIZAL DAPAT RM80 TURUN BERAT BADAN 8KG


"You kurus kami bayar 1kg RM10" - berpandukan kepada moto syarikat itulah bagaimana Dato AC Mizal akui dapat bayaran sebanyak RM80 kerana menurunkan berat badannya sehingga 8 kg dalam tempoh tidak sampai dua bulan.

"Produk ini baharu sahaja berada di pasaran Julai lalu, dan saya bersama isteri telah mencubanya dan sejak tempoh dua bulan kami berjaya menurunkan berat badan masing-masing di mana saya kini mempunyai berat badan yang ideal bagi ketinggian saya iaitu 83 kg," cerita Dato AC Mizal kepada media selepas majlis pelancaran produk pelangsingan L'Rose Perfect Body Shape di Hotel Royal Chulan, baru-baru ini.

L'Rose telah melantik AC Mizal dan isterinya Datin Emylia Rosnaida sebagai duta produk selama tiga tahun di bawah syarikat RMZ Health & Beauty Products Marketing.


Sebagai duta, jelas AC Mizal, mereka juga akan bertindak sebagai rakan kongsi tanpa modal tetapi bertindak dalam mempromosikan produk melalui program-program yang mereka terlibat.

"Modal perniagaan sepenuhnya ditanggong oleh syarikat dan kerjasama yang dipersetujui dengan duta kami hanyalah melalui promosi dan pemasaran," jelas Datuk Mohammad Zawawi Salleh selaku pengasas produk L'Rose Perfect Body Shape bersama isteri, Datin Rose Ramlan.

L'rose dihasilkan daripasa herba-herba bermutu tinggi yang dirumuskan dari ekstrak-estrak Green Tea, Garcinia Cambogia, Red Ginger, Gymnema Sylvestre, Guarana, Dandellion dan Acai Berry. 

Setiap satu herba mempunyai kelebihan serta fungsi tertentu untuk memastikan penurunan berat badan secara efektif. dan ia dijual pada harga RM150 di pejabat RMZ yang terletak di One South Streetmall, Seri Kembangan atau menerusi laman web www.rmz.my
  
"Produk ini telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia, jadi pengguna boleh menggunkannya tanpa was was malah tanpa perlu diet atau senaman," tambah Rose.

Sambungnya, dengan wujudnya L’rose Perfect Body Shape, pihak syarikat mahu memastikan peratusan rakyat Malaysia yang obesiti dapat dikurangkan dengan mengamalkan penggunaan produk.

Menurut beliau lagi, pihak syarikat sanggup membayar RM10 bagi setiap satu kilogram yang berjaya diturunkan.

"Mereka perlu hadir ke pejabat kami agar berat badan dapat ditimbang sebelum membeli dan memakan produk ini, tertakluk pada terma dan syarat," jelas Rose.
.
Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman web www.rmz.my FB Page : L’rose Perfect Body Shape dan Instagram lrosesbodyshape atau hubungi / whatsapp Hotline 012-2669214 / 03-89499669.

"Kami juga membuka peluang perniagaan sekiranya ada yang berminat menjadi stokis atau ejem jualan di seluruh negara," Datin Rose memanjangkan harapan.

Antara kelebihan produk:

  • L'rose akan menjalankan proses untuk membuang toksin terlebih dahulu, apabila toksin berjaya dikurangkan, barulah proses meningkatkan metabolisma boleh bermula. Toksin yang tinggi dalam darah akan menghalang proses tingkatkan metabolisma, jadi amat penting untuk buang toksin dahulu, Proses buang toksin akan menjadikan najis berwarna hitam dan menjadikan kita kerap buang air.
  • Membakar lemak dan kalori dengan pantas
  • Mengurangkan selera makan
  • Mengelak sembelit dan melancarkan proses pencernaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan