Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

PELUANG MENGUNDANG KREW HITZ.FM MASAK UNTUK BERBUKA?


Apakah anda seoran pendengar setia stesen radio hitz.fm Morning Crew?

Jika jawapannya iya… barangkali anda mahu mengundang mereka untuk berbuka puasa bersama dirumah anda dan paling istimewa deejay-deejay terlibat akan memasakkan hidangan berbuka untuk anda.

Sounds great kan?

Jika itu yang anda kepingin, apakata menempah hari untuk berbuaka puasa dengan tiga deejay hitz,fm Morning Crew terdiri daripada Ean, Arnold dan RD.


Apa yang perlu anda lakukan hanya membuat tempahan hari yang anda ingin mereka berkunjung untuk berbuka bersama dengan melayari laman hitz.fm

Cepat bertindak kerana  bulan Ramadan sudah menhampiri pengakhirannya. Tinggal lebih seminggu lagi kita akan menyambut Hari Raya jadi usah buang masa, buat tempahan bersama krew hitz.fm ini.

Ketiga-tiga deejay berkenana baru-baru telah melawat ke rumah seorang pendengar bernama Aina Sofia bagi memenuhi permintaan berbuka puasa. Apa agaknya perasaan AIna?

“Ia sungguh bermakna bagi saya dan keluarga kerana kami adalah peminat setia Ean, Arnold dan RD. Mereka cukup peramah dan periang, seperti macam saya bayangkan.
Menurut Aina,  beliau tidak sangka nasi goring yang dimasak oleh Ean sedap sehingga  habis licin. 

“Sekali lagi, terima kasih kepada hitz.fm atas pengalaman yang cukup menyeronokkan ini,” tambah Aina.

Sementara itu, seorang pendengar lain, Omar Laily turut teruja dengan hidangan yang dimasak oleh Arnold pula.

Kata Omar, “Saya rasa cukup teruja dengan kehadian krewpagi  hitz.fm. Arnold masakkan hidangan signaturenya iaitu Uncle Arnold;s Magic Toast’ yang cukup menakjubkan.
Begitu pengalaman kedua-dua pendengar yang  ternyata amat seronok dengan kehadiran krew kesayangan mereka.

Jadi sekiranya anda ingin merasakan pengalaman seperti mereka cepat hantarkan butiran peribadi ke laman web hitz.fm dan tetapkan temujanji anda.

Mana tahu, anda terpilih untuk bersama mereka sekali gus berbuka puasa beramai-ramai.