Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

BERBUKA ALA DIRAJA BERSAMA KRR

En. Zulkifli Jafar, Pengurus Pemasaran dan Komunikasi Berjaya Roasters (M) Sdn Bhd bersama seorang kakitangan KRR memperlihatkan dua hidangan terbaharu dari KRR di Restoran KRR di Tropicana Mall baru-baru ini.

Sekiranya baru-baru ini Kak Fas sembang mengenai tawaran hebat daripada ayam goreng KFC.... apa kata dengar pula apa yang ditawarkan oleh sebuah lagi syarikat makanan ayam popular iaitu KRR atau penuhnya Kenny Rogers Roasters.

Di sini bukanlah niat Kak Fas nak membandingkan kedua-duanya kerana bagi Kak Fas memang minat dengan ayam goreng KFC mahu pun KRR..... kira mereka ini macam sepusat  sepusinglah ... sama-sama lahir di negara asal, Amerika Syarikat. a

Bezanya KFC dicetuskan oleh sorang usahawan kecil yang menggelarkan dirinya sebagai Kolonel Sanders (Harland Sanders) manakala KRR pula hasil bisnes yang diusahakan oleh penyanyi Kenny Rogers. . Anda pasti tahu siapa mereka ini kan?

Perlu ke Kak Fas nak celoteh panjang? .Tak perlu rasanya cuma nak tahu lanjut tanya jer Mr. Google ... tak gitu?

Apa pun sekiranya anda gemar  memakan ayam KRR seperti Kak Fas juga. sempena bulan Ramadan dan Syawal ini, KRR memperkenalkan dua hidangan khas iaitu 'Royal Raya Chicken Meal'  dan 'Royal Raya Soup Meal'.

Kak Fas dah rasa memang sedap dan mengenyangkan perut setelah berpuasa sehari kan? 

Pelanggan boleh memilih antara keduanya atau dua-dua sekali pun boleh, maklumlah puasa kan tentu lapar malah lebih rasa seronok jika dapat cubit mencubit daripada pinggan kawan atau saudara yang duduk sebelah... 

Bukan itu sahaja, jika tidak mahu berbuka puasa di kedai bolh sahaha menempah hidangan yang disediakan khas untuk dibawa pulang ke rumah iaitu Super Treat atau Super Feast.

Nak tahu bagaimana caranya dan rupa Super treat dan  Super feast tu?

Okey, nak tahu lanjut dan untuk kefahaman seluruh rakyat Malaysia tanpa kira kaum bolehlah selak ke ruangan 'Post Release' dalam blog ini untuk keterangan lebih mendalam. dalam bahasa Inggeris pula ya...