Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

ENRICH LAUNCHES HOTEL BOOKING PLATFORM


MUKADIMAH:

Tinggal kira-kira dua minggu lagi kita akan melangkah ke tahun  2020. 
Alhamdullilah! Kak Fas dipanjangkan usia untuk melihat dunia pada era Wawasan 2020 ini untuk terus menyumbangkan tenaga mencurahkan bakti terhadap dunia penulisan.
Sebagai wartawan dalam Kumpulan Utusan selama 28 tahun, ternyata 'the passion for writing never fades'.
Penulisan sudah menjadi darah daging Kak Fas dan jari jemari ini tidak mahu berhenti selagi nafas dikandung badan. 
Tidak berani nak sebut 'dah pencen' bila bercakap soal penulisan kerana minda masih mampu berfikir dan badan pula masih aktif untuk mencari bahan penulisan.
Ketika ini alhamdullilah kesihatan mengizinkan. Semoga apabila tiada di dunia kelak, dapatlah cucu cicit, kaum keluarga dan sahabat handai membaca coretan yang ditinggalkan ini sebagai kenangan terindah sepanjang bergelar wartawan/blogger/penulis tamu pada beberapa blog atau portal dalam talian antaranya blog Kak Fas ini sendiri, Xtra.com dan Kitareporters,com.
Itulah sumbangan Kak Fas yang mampu diberikan buat tatapan pencinta mahu pun 'haters' jika adalah haha. Ya lah dalam dunia ini kita bukan sahaja ada kawan tetapi tentu juga ada lawan tetapi Kak Fas maafkan semua apatah lagi Allah pun memaafkan umatnya.
Apa yang ingin Kak Fas coretkan di sini... menjelang tahun 2020 Kak Fas akan membuat pembaharuan pada blog ini di mana akan ada penulisan dwi-bahasa iaitu dalam Bahasa Melayu dan juga Bahasa Inggeris.
Perubahan ini dilihat harus bagi memberikan peluang mereka yang tidak tahu berbahasa Melayu membaca cerita-cerita yang Kak Fas mahu kongsikan. 
Bahasa Inggeris kan kah bahasa antarabangsa, jadi dengan gabungan bahasa ini dapatlah Kak Fas memperluaskan lagi skop kepada pembaca bukan Melayu ya... kita kan negara kosmopolitan dengan rakyat berbilang bangsa. 
Untuk itu buat penulisan pertama dalam Bahasa Inggeris Kak Fas coretkan satu berita yang tentunya menggembirakan golongan 'travellers' yang sering menjadikan penerbangan MAS sebagai pesawat kegemaran ketika melancong khususnya ahli program ENRICH, yang baru-baru ini telah berkolaborasi dengan Sunway Pals dalam perkongsian Enrich Miles kedua belah pihak.

KLIK SINI untuk berita ENRICH MILES.

Terbaharu ini pula BERITA  daripada ENRICH dalam Bahasa Inggeris ya:



Being the frequent flyer programme of Malaysia Airlines, ENRICH continues to enhance its world of rewards with the launch of ENRICH HOTELS, a convenient platform to book your next hotel stays.

With an extensive selection of over 400,000 properties worldwide ranging from boutique hotels to international resorts that suit all needs and preferences, ENRICH members can choose how they want to get rewarded.


Members can earn up to 15,000 ENRICH MILES for every night of their stay or redeem for free or discounted room stay from as low as 1,000 ENRICH MILES.

Lau Yin May, Malaysia Airlines Group Chief Marketing and Customer Experience Officer said, "We want to create more avenues to maximise ENRICH members' travel and lifestyle experience."

"With self-booking has become increasingly popular today, ENRICH HOTELS is a compelling, relevant product as it differentiates itself by providing MILES rewards to drive usage and loyalty among our frequent flyers," she added.

The booking platform offers great deals and promotions to get travelers on vacation faster. 

From 5 December 2019 until 31 December 2019, ENRICH members who made successful booking at ENRICH HOTELS will automatically be in the running for the contest to win 10,000 ENRICH MILES.



Non-member can sign up for FREE at Malaysian Airlines website.

So guys, earn and redeen ENRICH MILES today with ENRICH HOTELS at enrichhotels.com.

For more details, visit www.malaysiaairlines.com.



KAK FAS: Terima kasih ENRICH! Setiap kali ke majlis ENRICH menang hadiah bertuah berupa 15,000 ENRICH MILES (ketika di majlis pelancaran ENRICH MILES/SUNWAY PALS)  dan 2 voucher makan di restoran SERAI berjumlah RM200 - satu melalui lucky draw, kedua daripada 'door gift' dan ketiga hadiah 500 ENRICH MILES lagi melalui gambar Instagram yang diambil bersama Encik Amiroel Shazrie Yussuf, Ketua Enrich & Loyalty dan selebriti Alif Satar semasa  pelancaran ENRICH HOTELS baru-baru ini.

#Lifeenriched #enrichhotels #enrichmiles #malaysiaairlines

5 ulasan:

  1. Menarik cerita Enrich Hotels, Tahniah Kak Fas murah rezeki akak menang hadiah cabuatan bertuah.

    BalasPadam
  2. Wow kak fas ! Memang superb lah dwi bahasa. Satu effort yang memang ummph ! Keep it up kak fas.

    BalasPadam
  3. wahh macam best je hotel ni. Rezeki akak dapat menang hadiah cabutan bertuah. mmg bertuah la akak.

    BalasPadam
  4. Wahhh menarik betul hotel nie. Nampak mewah dan eksklusif. Selesa lah untuk travel dan rehatkan minda. Good job kak Fas buat dwibahasa

    BalasPadam
  5. Nampak lain dan ada keunikan sendiri selain tampil dgn nilai eksklusif.. Para traveller mmg suka nie..

    BalasPadam