Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

REZEKI IBU TUNGGAL SHARIFAH SAKINAH TIDAK PERNAH PUTUS

FOTO Kredit: Alias utvmedia.

Sejak diumumkan bergelar ibu tunggal, rezeki pelakon Sharifah Sakinah tidak tersekat walaupun mengakui menghadapi masalah Gangguan Kurang Daya Tumpuan dan Hiperaktif (ADHD) apabila terbaharu beliau dilantik sebagai duta rasmi produk pelangsingan badan, Wholly FItz dan WhollyFitz Flush baru-baru ini.

Semakin menawan dan berkeyakinan nampak gayanya adik kepada pelakon Sharifah Sakinah ini setelah berpisah dengan suaminya, seorang juruterbang sebuah syarikat pengangkutan udara, Aliff Adha yang dikahwini pada 28 Mac 2015 tetapi sah bercerai sejak Mei lalu. Mereka  dikurniakan seorang anak perempuan, Anais Adha, 3 tahun.

Ternyata, perwatakan Sharifah Sakinah yang sentiasa cergas dan berkeyakinan sebagaimana yang dapat dilihat melalui laman sosial Instagramnya diyakini mampu mempromosikan kedua-dua produk minuman pelangsingan berkenaan.

Selain iti, pelantikan itu dilihat sebagai langkah bagi memantapkan lagi lonjakan Kewangan dan seterusnya untuk mencapai sasaran jualan yang telah ditetapkan bagi suku ketiga tahun 2020.

Lebih menarik lagi, produk WhollyFitz masih menjalankan promosi berupa Voucher bernilai hampir RM50 Ribu untuk dimenangi dan WhollyFlush pula dengan penuh yakin menawarkan sebuah Kereta AXIA bagi 10 Ribu kotak pertama. 

Disamping pengenalan Duta, majlis turut  merasmikan program “18 Days Challenge Bersama Sakina ” bagi mencabar pengguna-penguna yang menghadapi masalah berat badan untuk mencuba dan menjadi “live testimonial” untuk dijadikan panduan dan memberi keyakinan buat pengguna yang masih ragu-ragu dengan keberkesanan produk WhollyFitz.

Turut hadir Ketua Pengawai Eksekutif  Wholly Fitz, Encik Razak Azree Mustafar.


Whollyfitz masih mengekalkan visi dan misi untuk membantu pengguna yang menghadapi masalah berat badan dengan cara mengurangkan selera makan, meningkatkan metabolisme badan, sekali gus menambahkan tenaga.

Selain itu, dengan formulasi terbaharunya,  di mana Whollyfitz mengandungi  pertambahan ekstrak buah lemon, ia membantu pengguna masa kini meningkatkan sistem imunisasi badan..

Info lanjut boleh layari LINK INI.



#WhollyFitz #WhollyFLush #SharifahSakinah #ProdukPelangsingan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan