Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

WHOLLY FITZ, WHOLLY FLUSH BUKTIKAN KEBERKESANAN. BAGAIMANA?


Boleh kah dengan hanya mengambil dua produk pelangsingan Wholly Fitz dan Wholly Flush seseorang itu boleh turun berat badan sehingga 14 kg dalam masa 18 hari tanpa perlu berlapar dan tanpa bersenam?


Biar betul.


Tetapi itulah kebenarannya apabila tiga pemenang berjaya menurunkan berat badan mereka sehingga 14 kg selepas menyertai cabaran ’18 days challenge bersama Sakina’ yang dianjurkan oleh Wholly Fitz di bawah tadbir Encik Razee Azree Mustafar selaku pengarah urusannya.


Majlis memperkenalkan 23 peserta yang terpilih secara rawak sebelum cabaran bermula tampil sekali lagi selepas 18 hari bagi membuktikan  secara langsung berapa kilogram kah berat badan mereka yang dapat dikurangkan daripada asalnya.


Tiga pemenang yang terdiri daripada kaum lelaki kesemuanya berjaya mengurangkan berat badan masing-masing dalam lingkungan 15 hingga 14 kilogram iaitu Nurashid Noor Mohamad, Mohamad Izzat Mohd Sabri dan Muhamnad Assafuan Razali.



Mereka antara yang dapat bimbingan dan nasihat daripada duta Wholly FItz/Wholly Flush, pelakon Sharifah Sakina yang turut bersama Encik Razee (kiri) menyampaikan hadiah berupa percutian 3 hari 2 malam  ke Langkawi.


“Tahniah! Mereka ini adalah bukti ‘live testimonial kami,” ujar Sharifah Sakina selaku duta rasmi Wholly Fitz dan Wholly Flush ketika di temui pada majlis penyampaian hadiah yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur baru-baru in.


Untuk rekod, program ’18 Days Challenge’ ini  diadakan bagi mencabar peserta-pesena terpilih yang menghadapi masalah berat badan untuk menyahut cabaran penurunan berat badan hanya dalam 18 Hari sahaja.



Barisan peserta dipilih secara rawak di sekitar pusat membeli-belah di kawasan Bukit Bintang di mana mereka semua dikumpulkan dan diambil timbangan berat badan masing-masing dalam satu majlis pelancarannya yang berlangsung pada 28 Ogos lalu.


“Kesemua peserta diberikan dua produk berkenaan secara percuma di mana mereka dikumpulkam dan diambil timbangan berat badan masing-masing malah diberi bimbingan oleh saya dan team Wholly Fitz melalui grup Telegram yang telah dicipta oleh pihak pengurusan,” cerita Sharifah Sakina yang hadir bersama seorang jejaka Inggeris yang khabarnya teman istimewa terbaharunya.


Sharifah Sakina sah bercerai pada bulan Mei lalu dengan juruterbang syarikat pengangkutan udara, Alif Adha  yang dikahwininya pada 28 Mac 2015. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Anais Adha, 3 tahun.


Dan apabila hadir ke sebuah majlis yang dihadiri ramai media dan para bloggers sudah tentulah soal statusnya tidak terlepas dari disoal?


“Saya seorang yang transparen… Kalau betul mengaku jelah. Yelah…,” jelasnya ringkas sambil mengakui jejaka yang mengiringnya itu teman istimewa.


Menurutnya, beliau berkawan dengan jejaka berkenaan yang 10 tahun lebih tua daripadanya selepas habis edah.


Jadi, u alls jangan nak gosip panjang tau. Sakina dah jelaskan terang terang tanpa sembunyi apa-apa.


Ok kembali pada produk Wholly Fitz dan Wholly Flush, bagi mereka yang sedang mencuba keberkesanannya bukan sahaja mampu kurus tetapi jika bertuah berpeluang juga membawa pulang sebuah kereta tau.


Ya, produk ini masih menjalankan promosi berupa Voucher bernilai hampir RM50 ribu untuk dimenangi dan WholIyFlush pula dengan penuh yakin menawarkan sebuah Kereta  AXIA bagi 10 Ribu kotak pertama.


Wow! Siapa lah yang bertuah nanti kan?


Apa pun, Whollyfitz masih mengekalkan visi dan misi untuk membantu pengguna yang menghadapi masalah berat badan dengan cara mengurangkan selera makan. meningkatkan metabolisme badan dan menambahkan tenaga.


Malah,  formulasi terbaru dari Wholly Fitz. terdapat pertambahan ekstrak buah lemon di samping guarana, hoodia gardoni serta buah markisa, bagi membantu pengguna masa kini meningkatkan sistem imunisasi badan. 


Dengan harga jualan RM79, Wholly Fitz dijamin berkesan untuk membantu pengguna dalam mengurangkan masalah berat badan.


Manakala Wholly Flush merupakan produk yang diformulasi khas. kaya dengan vitamin-C bagi membantu melancarkan sistem pencernaan serta efektif dalam menurunkan berat badan, meningkatkan metabolisme serta menyingkirkan toksin jahat di dalam badan.


Harga Wholly Flush cuma RM39 dan dijamin berkesan waima kandungannya mempunyai ekstrak buah cranberry, buah peachsinamaki, physilliumhusk, guarana chia seed dan garcinia.


Nak cuba? Maklumat lanjut layari Instagram, facebook @whollyfitz_hq.



#WhollyFitz #WhollyFlush #TebalTebalNakPergiMana #KitaHadapSampaiJadi

12 ulasan:

Ika.S berkata...

Wah, terbukti ada yang berjaya turunkan berat badan. Ini first time tahu pasal produk ni thanks share ya :)

Farhana Jafri berkata...

tak kisah lah bila dia kenal dengan partner yang baru asalkan dia bahagia.

Qeela berkata...

Oh first time dgr nama brand ni, those yg tgh mencari produk kurus tu bolehla usha2 ni kan 😁

miedaJaz berkata...

Bolehlah cuba nie...kalau dah terbukti berkesan dan tanpa apa-apa kesan sampingan boleh mencuba pada yang tengah tercari-cari produk pelansingan

Kitkat Nelfei berkata...

First time dengar tentang Wholly Fitz and Flush ni.. Rasa nak cuba pulak lepas ni..

Sis Lin berkata...

Wowww betul ke ni? Kadang takut juga nak mencuba, tapi kalau dah ada testimoni, boleh gak mencubanya...

Ruby berkata...

Ada dengar program turunkan berat badan ni. Dah ada pemenang dah. Tahniah semua! All the best kepada Sharifah Sakinah. Suka lakonan dia yang lucu dan transparent.

Ana Suhana berkata...

Ni baru betul2 testimoni sebenar. No wonder produk Wholly Fits ni popular sekarang. Eh dah ada yeman baru ye SS. :)

Huda Halid berkata...

hebat produk slimming ni. really works! rasa macam nak try jugak, berat dah lebih sgt ni

Cik Puan Ena berkata...

Betol2 real testimony ni bawa masa program. Baguslah sebab kinah mmg dari dulu snntiasa jaga badan. So untunglah dorang dapat tips

Madam N berkata...

s sakinah kot duta dia, maunya tak slimmm kalau pakai

iena eliena berkata...

iena tak pernah dengar lagi mengenau Wholly Fitz dan Wholly Flush nie. First time iena dengar Wholly Fitz dan Wholly Flush . Biar betul boleh hilang 14 KG
haha nanti boleh cuba