Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

SUNWAY PALS - ENRICH JALIN KERJASAMA PERTUKARAN MATA GANJARAN

SUNWAY PALS, program kesetiaan bersepadu terpantas Malaysia dan Sunway Group mengumumkan perkongsian strategik pertama dengan program penerbangan kerap Malaysia Airlines, Enrich, melalui kerjasama pertukaran mata ganjaran.

Dilancarkan baru-baru ini di Sunway Pyramid, kerjasama tersebut membolehkan ahli-ahli kedua-dua program untuk meletakkan Enrich Miles atau Sunway Pals mereka bagi mendapatkan pelbagai hadiah dan dengan itu mendapat lebih banyak nilai.

Ahli Enrich akan dapat bertukar ‘mata ganjaran’ mereka di pusat-pusat Sunway dan sebaliknya anggota Sunway Pals pula akan dapat menggunakan mata mereka untuk menebus ganjaran perjalanan dan gaya hidup yang diinginkan.

Naib Presiden Eksekutif Pejabat Eksekutif Kumpulan Sunway Evan Cheah dalam ucapan ringkasnya berkata:

"Dengan Tahun Melawat Malaysia 2020 yang bakal menjelang, para pelancong domestik dan antarabangsa akan dapat mengoptimumkan pilihan ganjaran mereka secara eksponen.”

Menurutnya, ahli Sunway Pals kini boleh menebus mata ganjaran  mereka untuk penerbangan di 13 syarikat penerbangan global seperti Malaysia Airlines, Firefly, MASwings atau di syarikat penerbangan perikatan Oneworld manakala ahli Enrich boleh menggunakan mata ganjaran mereka untuk membeli-belah di  1,000 peniaga yang berada di Sunway Pyramid atau pun bermain di taman tema Sunway mahu pun menginap di Hotel Sunway atau mendapatkan pemeriksaan kesihatan di pusat-pusat perubatan Sunway. 

“Perkongsian ini akan mengukuhkan kesetiaan untuk kedua-dua ahli Sunway Pals dan Enrich Miles sambil meningkatkan pengalaman hebat pelanggan keseluruhan,” tambah Evan Cheah.

Turut hadir memeriahkan majlis pelancaran, Encik Amiroel Yussof selaku Ketua Kesetiaan & Enrich.

“Jika sebelum ini ahli hanya dapat menukar mata ganjaran itu dengan tiket penerbangan atau kunjungan ke lounge eksklusif, namun kini mereka berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan termasuk peluang membeli-belah dan lain-lain,” ujar Amiroel yang turut menyampaikan hadiah cabutan bertuah kepada beberapa media yang hadir.

Kali ini Kak Fas bertuah apabila diumumkan pemenang utama menerima mata ganjaran 15,000 Enrich yang boleh ditukarkan kepada penerbangan sekitar negara Asean atau menebusnya dengan pembelian di Sunway Pyramid sekali pun. Alhamdullillah! rezeki hujung tahun.

Sementara itu,  Ketua Pegawai Pemasaran dan Pengalaman Pelanggan Malaysia Airlines, Lau Yin May dalam ucapannya memberitahu:

"Kerjasama dengan program kesetiaan Sunway Pals ini memberikan para pengguna Enrich kami lebih banyak pilihan untuk membelanjakan jumlah terkumpul mereka di luar penebusan berasaskan perjalanan dengan pilihan membeli-belah di pedagang rakan kongsi di bawah panji Sunway “.

Beliau berkata, "Kerjasama ini juga menimbulkan matlamat besar Malaysia Airlines, Fly Malaysia, kempen yang bertujuan untuk berkongsi keindahan Malaysia dalam aspek budaya, alam dan rakyatnya. Fly Malaysia juga bertujuan untuk mempromosikan perjalanan dengan memanfaatkan pengalaman perjalanan unik Malaysia untuk pelancong."

Antara acara pelancaran Perkongsian Enrich & Sunway Pals turut menyaksikan ganjaran istimewa untuk ahli baru yang mendaftar bagi salah satu program kesetiaan. Enrich dan Sunway.

Sesiapa yang swafoto wajah mereka di persekitaran berpeluang mendapat hadiah melalui permainan “Spin & Win” malah beberapa aktiviti di stesen lain tidak kurang menariknya.

Sunway Pals dan Enrich akan mengadakan lebih banyak promosi bersama pada masa hadapan yang bertujuan untuk memperkukuh kesetiaan pelanggan sambil meningkatkan pengalaman keseluruhan ahli.

#sunwaypals #enrichmiles #malaysiaairlins #sunwaygroup

Tiada ulasan:

Catat Ulasan