Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

SAMSUNG PERKENAL GALAXY A22 PADA HARGA MAMPU MILIK


BERITA baik yang pasti menggembirakan pengguna setia peranti jenama Samsung.


Iya.. Samsunng Malaysia Electronics baru sahaja menyambut ahli terbarunya yang berada di rangkaian Galaxy A - Galaxy A22


Diilhamkan oleh inovasi menarik yang  direka oleh Samsung untuk semua orang, Galaxy A22 menawarkan kamera belakang quad yang menakjubkan, paparan Infinity-U yang memukaukan dengan kadar penyegaran 90Hz dan bateri 5.000 mAh yang besar - peranti yang sedia membuat anda melakukan sesuatu yang hebat setiap hari.


Kini, semakin banyak pengguna meminta telefon pintar mereka untuk menyokong gaya hidup mereka tanpa mengira harga. 


Edward Han, Presiden Samsung Malaysia Electronics berkata: 


"Galaxy A22 dipenuhi dengan ciri dan pengalaman mudah alih Samsung yang penting, memberikan semua yang anda perlukan untuk mengekspresikan diri dan berkongsi minat anda tanpa menjejaskan kualiti."


Layar 6.4" pada Galaxy A22 memaparkan paparan Infinity-U dengan teknologi Super AMOLED yang memberi anda gambar yang jelas dan pengalaman menonton tanpa gangguan. 


Kadar segar semula 90Hz memberikan tahap kabur pergerakan dan jangka tindak balas yang lebih pendek.


Menatal melalui media sosial akan berjalan lancar, dan anda dapat menonton video dalam definisi tinggi dengan warna yang lebih terang dan lebih jelas.


Dapatkan aksi berterusan bersama Galaxy A22 dengan pemproses Helio G80 octa-core dan RAM 6GB tanpa perlu risau yang aplikasi anda akan terhempas atau terhenti. 


Bagi pemain game di luar sana, pemproses dan RAM yang hebat akan menyokong anda untuk permainan mudah alih. Ditambah dengan storan dalaman sebanyak 128GB yang boleh diperluas hingga ke 1 TB dengan kad MicroSD, anda boleh berehat dan bermain mengikut kehendak hati.


Bateri 5,000mAh dengan Fast Charging 15W juga memastikan prestasi tahan lama yang akan menguji daya tahan anda.



Jangan lupa perhatikan kamera depan Galaxy A22 dan kamera belakang quad juga! 


Kamera selfie 13MP hebat di depan membolehkan anda menangkap gambar dengan lebih terang, lebih jelas, dan juga membolehkan anda menambahkan kesan kabur pada gambar untuk menyerlahkan wajah anda dengan lebih baik. 


Kamera belakang terdiri daripada kamera makro 2MP, kamera kedalaman 2MP, kamera Ultra Lebar 8MP, dan kamera utama 48MP dengan OIS, yang memberikan anda kebebasan memilih pelbagai effects dan skop tangkapan yang luas.


Galaxy A22 juga dilengkapi dengan Scene Optimizer yang akan mengesyorkan tetapan kamera yang paling sesuai supaya anda dapat merakam kenangan anda dengan sebaik mungkin.


Galaxy A22 kini boleh didapati dalam warna hitam dan dua warna pastel indah - Violet dan Mint - berharga RM899


Anda akan menerima Soft Clear Cover percuma bernilai RM39 apabila membeli Galaxy A22 mulai sekarang hingga 31 Ogos 2021.


Panjang lagi masa tu you alls untuk berfikir atau simpan duit...sebab harganya mampu milik.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Galaxy A22 terbaru kami, layari laman webnya DI SINI.


#SamsungMalaysiaElectronics  #GalaxyA22 #Galaxy #Gajet #KameraSelfie

Tiada ulasan: