Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

MERCATO TRX THE EXCHANGE TAMPILKAN CAWANGAN PERTAMA KAFE MERCATO!


PENGENDALI
pasar raya premium MercatoGCH Retail (Malaysia) Sdn Bhd, mensasarkan pembukaan 50 cawangan dalam tempoh lima tahun selepas melancarkan cawangan pertamanya yang mempunyai Kafe Mercato di lokasi bangunan ikonik, The Exchange TRX.


Dengan kos pelaburan lebih kurang RM15 juta, Mercato di TRX merupakan satu-satunya daripada 10 cawangan tersedia di seluruh Malaysia yang menyediakan Kafe Mercato menampilkan pelbagai jenis minuman dan makanan seperti antaranya nasi lemak Mercato.



“Sudah tentu kami memilih untuk berada di dalam bangunan mercu tanda baharu Kuala Lumpur ini yang menjadi tumpuan ramai sekali gus menyediakan pengalaman membeli-belah yang tiada tandingannya,” ujar Ketua Pegawai Eksekutif GCH Retail, Cheah Yong Hock pada majlis pelancaran  pasar raya Mercato di The Exchange TRX baru-baru ini.



Majlis pelancaran menyaksikan persembahan tarian singa sempena menyambut kedatangan Tahun Baru Cina iaitu Tahun Naga tidak lama lagi. 



“Kami sangat teruja untuk memperkenalkan Mercato TRX kepada komuniti Kuala Lumpur. Apa yang membezakan kami adalah tumpuan yang diberikan  kepada kualiti dan kepelbagaian produk yang mampan untuk para pelanggan menikmati pengalaman membeli-belah mahu. pun makanan yang luar biasa,” tambah Cheah yang lebih popular dikenali sebagai ‘Tiger Cheah’.


Di Mercato TRX anda boleh memulakan  perjalanan kulinari dengan Delivic Premium kerana mereka membawa pelbagai jenis produk yang diperoleh dari pelbagai sudut dunia. 


Daripada kurma manis Iran kepada buah-buahan Australia yang lazat, kacang Turki yang kaya dengan zat serta pelbagai lagi hasil  berberkualiti dari Amerika Syarikat mahu pun Vietnam dan serata dunia lagi,  pemilihan global mereka memastikan permaidani rasa yang memenuhi selera dan citarasa pelbagai kaum dan bangsa.





Jadi, temui dunia cita rasa tersebut di Mercato TRX dengan koleksi produk segar dan berkualiti tinggi, dipilih susun dengan teliti. 




Berikut antara beberapa sorotan yang menjadikan Mercato destinasi yang mesti dikunjungi untuk penggemar makanan:


Buah-buahan Australia yang Diimport Baru


Manjakan diri dengan rasa bersemangat Hemisfera Selatan dengan rangkaian buah-buahan Australia segar yang diimport sumber terus daripada pengeluar berkualiti tinggi, menjanjikan ledakan kesegaran dan kualiti yang akan meningkatkan pengalaman masakan anda.


Produk Jenama Morrisons UK House: 


Alami intipati kecemerlangan masakan British dengan rangkaian eksklusif produk jenama rumah Morrisons UK.


Terus dari United Kingdom, produk ini mempamerkan warisan yang kaya dan kualiti luar biasa yang dikaitkan dengan Morrisons, menjadikan pengalaman membeli-belah anda benar-benar antarabangsa. 



Mercato juga komited untuk menyediakan pilihan yang mampan dan segar untuk pelanggannya.


“Terokai pilihan produk berasaskan bio yang diperakui USDA kami, termasuk pelbagai pilihan vegan. Daripada makanan ringan hingga makanan ruji pantri, produk ini bukan sahaja baik untuk anda tetapi juga untuk planet ini,’ akhiri Tiger Cheah.



#Mercato #PasarRayaPremium #TheExchange106TRX #KafeMercato #TarianSinga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan