Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

PAPA HUG, MAMA KISS: PEWANGI INSPIRASI POPULAR MAMPU MILIK


Sesuai dengan bulan perayaan Hari Ibu tahun ini, pelancaran pewangi ‘Papa Hug & Mama Kiss by Shidie Sahaq’ menepati matlamat jenama berkenaan untuk menjadikan produk tersebut sebagai sebuah hadiah istimewa untuk ibu bapa yang disayangi.

Bila Kak Fas sebut ibu bapa bukan bermakna untuk papa dan mama kita sahaja tetapi boleh juga diberikan sebaga hadiah untuk suami atau isteri yang menggelar diri mereka ‘papa’ dan ‘mama’ kepada anak-anak.

Lebih istimewa lagi, minyak wangi ini diinspirasikan daripada wangian harum jenama popular antarabangsa antaranya seperti Dunhill, Gucci mahu pun Hugo Boss dan lain-lain.



Jadi jika suka bauan 'antarabangsa' gitu dengan harga lebih mampu milik sebaik sahaja dapatkan  Papa Hug dan Mamakiss ini.... Kak Fas dah pun cium baunya.... memang harum malah packagingnya pun cantik... 
KAK Fas (kiri) dengan teman blogger, Hanny.


Ada satu lagi produk terbaharu keluaran Shidierich Global Enterprise: ini iaitu khas untuk kaum wanita yang berhijab yang dinamakan Hijabers Spray.

Dengan menyemburkannya pada rambut sebelum berhijab... ia bukan sahaja meninggalkan haruman pada tudung malah sekali gus mampu memperbaiki rambut yang rosak agar kembali segar dan bersinar malah menyejukkan kulit kepala.

Jadi bila buka tudung tidaklah rambut bau hapak malah setiap produk Shidie Sahaq boleh dibawa solat memandangkan bahan-bahan formulasinya daripada bahan bukan terlarang. Penggunaan alkohol digantikan dengan alkohol daripada tebu sahaja.



Ok sebelum itu apa sebenarnya Papa Hug dan Mama Kiss?

Merupakan produk wangian berkualiti EDP keluaran bumiputera milik sepenuhnya  Shidie Sahaq, usahawan tempatan yang mula manapak sekitar tahun 2014, ia dihasilkan dengan
kepekatan sehingga 65%-75% menjadikan perfume inspired ini lebih pekat dari perfume lain yang ada di pasaran. 

Perfume oil ini diimport dari France, Swiss dan Germany dan kerana itulah kualiti standard nya seperti perfume original yang terdapat di komplex membeli belah.

Selain daripada itu, dengan saiz yang comel berisipadu 35ml menjadikan ia lebih mudah dibawa kemana-mana.


Bagi ketahanan wangiannya, purata maklum balas yang diterima daripada pelanggan-pelanggan adalah melebihi 8 jam yang boleh membawa sehingga ke 12 jam. Malah semburan dibaju mampu mencapai ketahanan sehingga 24 jam (1 hari).

Kajian demi kajian juga telah dijalankan bagi memastikan perfume inspired ini 90-99% sama seperti bau perfume original tetapi dijual pada harga yang jauh lebih murah. 

Selaras dengan percaturan pasaran semasa, produk wangian by shidiesahaq ini telah melibatkan artis-artis tempatan dalam membantu urusan promosi dan marketing.


Beberapa artis telah diberikan wangian ini secara percuma dan mereka telah dengan rela hati membuat liputan di instagram dan memuji wangian by shidie sahaq ini. Antara artis yang telah mencuba wangian ini adalah Azhar AF (bekas anggota Azhael), Taufik Ola Bola, Syura Badron dan Lan Kristal.

Selain dari itu, pihak syarikat wangian ini juga menaja beberapa program dan aktiviti melibatkan artis tempatan seperti pembikinan video kilp single terbaharu penyanyi Linda Eva berjudul Bulan Rindu. 

Pihak syarikat ini juga juga turut menaja aktiviti sukan selebriti tempatan seperti perlawanan persahabatan futsal dan badminton diantara team sukan selebriti tempatan bersama organisasi korporat.

Kerjasama antara pihak syarikat ini dan selebriti tempatan sedikit sebanyak meletakkan produk wangian PAPAHUG dan MAMAKISS lebih dikenali dan platform media social seperti di instagram berjaya mendapat lebih 11,000 pengikut sehingga ke hari ini dan jumlah
pengikut semakin meningkat dari hari ke sehari. Ini merupakan kerjasama positif diantara syarikat wangian ini dalam dunia seni tempatan.

Menurut Shidie Sahaq  pihaknya juga bercadang untuk memasarkan produk berkenaan ke negara rantau Asia lainnya. 

"Kami juga mempelawa sesiapa yang mahu menjadi ejen jualan," ujar Shidie selepas majlis pelancaran produknya di Saloma Bistro baru-baru ini. 

Antara wangian yang sedang hangat di pasaran meliputi-

1) Dunhill Desired Red
2) Dunhill Desired Blue 3) One Million
4) 212Sexy
5) Jadore
6) Forbidden Rose 7) Be Delicious
8) Midnight Fantasy 
9) Purr 
10)Bombshell 
11)Gucci Flora 
12)Hugo Boss Red

Bagi mendapatkan keterangan  bagaimana nak jadi ejen atau sekadar mahu membeli serta dapatkan informasi lanjut mengenai produk Papa Hug  dan Mama Kiss by Shidiesahaq  ini, bolehlah berhubung dengan pihak syarikat Shidierich Global Enterprise:-

311, Block 3 Jalan Tepian 8/1
Seksyen 8
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan.

Tel: 019 2978724/016 9601297 Email:mamahugpapakiss@ gmail.com
Bagi yang berminat boleh juga lawati laman media sosial berikut:- Instagram : @byshidiesahaq

Facebook: Papahug Mamakiss
Website: http://shidiesahaqper fume.com/