Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

OPPO TAMPILKAN SIRI RENO 7, PERANTI 'PAKAR POTRET'


OPPO
mengumumkan pelancaran edisi terbaru untuk siri Reno — siri OPPO Reno7 5G baru-baru ini.


Berlangsung di Pusat Konvensyen Sunway Pyramid, majlis menyaksikan pelancaran telefon terbaharu daripada jenama Oppo itu hadir dalam dua rona istemewa menyegarkan: Startrails Blue dan  Starry Black untuk Reno7 5G manakala Startrails Blue dan Starlight Black adalah warna untuk OPPO Reno7 Pro 5G.


Turut hadir memeriahkan majlis pelancaran terdiri daripada antaranya pelakon Amelia Henderson dan gamer Fiera Fendi.



Menawarkan konfigurasi kamera mantap dan fitur pengimejan peningkatan AI, siri OPPO Reno7 5G ialah pakar potret yang berkemampuan untuk membuat tangkapan potret seperti DSLR melalui fitur seperti Mod Potret, Video Potret Suar Bokeh dan beberapa feature lagi. 


Kemampuan kamera Reno7 Pro 5G juga dipertingkatkan dengan Sistem Kamera Potret Andalan yang dibina antara dua sensor pengimejan andalan - IMX709 dan IMX766. 


Di samping kemampuan kamera profesional, siri OPPO Reno7 5G juga menampilkan reka bentuk ikonik OPPO Glow bersama dengan kesan Pengimejan Langsung Laser (Laser Direct Imaging - LDI) yang dipindahkan ke atas luaran sebuah telefon pintar untuk pertama kali dalam industri, memberikannya tekstur fizikal yang lebih diperhalusi dan penampilan menarik. 



Bersama dengan prestasi berkuasa tinggi dan kadar efisien dan produktiviti yang dipertingkatkan dari ColorOS 12, siri OPPO Reno7 5G ialah teman terbaik bagi para pengguna untuk menyerlahkan potretmu tanpa had.


Siri OPPO Reno7 5G dilengkapkan dengan kefungsian potret berkuasa tinggi yang memperkasakan para pengguna untuk mengekspresikan setiap sisi personaliti mereka dengan lebih potret professional.


Kunci kepada pengalaman potret OPPO Reno7 5G ialah peningkatan AI, tiga kali ganda, persediaan kamera definisi tinggi. 


Di ruang belakang telefon, OPPO Reno7 5G menampilkan sebuah kamera utama HD 64MP, sebuah kamera Bersudut Lebar Ultra 118-darjah, dan sebuah kamera makro yang boleh focus kepada subjek sehampir 4cm jaraknya.


 Di samping itu, di bahagian hadapan kamera memperlihatkan penyertaan sebuah kamera ultra jelas 32MP. 


Sementara kemampuan pengimejan OPPO Reno7 Pro 5G’s dijana oleh Sistem Kamera Potret Andalan yang berkuasa,  terdiri dari sebuah kamera utama 50MP dikuasakan oleh sebuah sensor andalan IMX766, di samping sebuah kamera Bersudut Lebar Ultra 8MP, sebuah kamera makro 2MP, dan sebuah sensor suhu warna berdedikasi pada ruang belakang peranti. 


Di bahagian hadapan, kamera hadapan 32MP dikuasakan oleh sensor RGBW andalan generasi seterusnya — IMX709 — yang telah dibangunkan bersama oleh OPPO dan Sony.


Pendek kata, OPPO Reno7 Pro 5G dengan IMX709 berkemampuan untuk menangkap 60% lebih cahaya daripada sensor  kebiasaan RGGB sementara mengurangkan kebisingan sehingga 35%. 


Majlis pelancaran turut memperkenalkan OPPO Watch Free yang serba baharu juga OPPO Enco Air2.


Jam bergaya dan kontemporari OPPO Watch Free merupakan jam pintar peringkat permulaan yang disertakan dengan Pemantauan Tidur Semua Senario OSleep untuk membantu anda tidur lebih lena, berserta mod sukan profesional dan fungsi kesihatan yang lain. 


Manakala OPPO Enco Air2 menampilkan  efek audio yang mantap pada harga yang tiada tandingan, 


Enco Air2 telah menetapkan piawai kualiti baharu untuk fon telinga tanpa wayar sebenar untuk fasa harga peringkat permulaan. 


Tentu dah ada yang berminat kan untuk membuat tempahan? Untuk golongan tersebut inilah peluang menempah di mana setiap tempahan awal akan diberikan ganjaran istimewa.


Pra-pesanan siri OPPO Reno7 5G akan bermula dari 22 Februari 2022 hingga 4 Mac 2022. 



Pembelian pra-pesan layak untuk menerima pemberian percuma sehingga RM1,406! 


Pemberian percuma termasuk Enco Buds (RP: RM159), Beg Reno (RP:RM109), Perlindungan Skrin 1 Tahun OPPO Care (RP: RM139) (hanya tersedia untuk pelanggan yang mengambil peranti mereka pada 5 dan 6 Mac) dan tambahan pemberian percuma bernilai RM999 khas hanya untuk Ahli My OPPO terdiri daripada kemasukan percuma ke Taman Tema Genting SkyWorlds, tiket percuma pergi balik Malaysia Airlines, tiket percuma untuk Plaza Premium Lounge, langganan premium VIU 3 bulan, Baucar Tunai Carlo Rino RM100, kemasukan percuma Celebrity Fitness Club selama 1 bulan, rebat RM200 apabila pembelian dilakukan melalui ReNew+ dan banyak lagi! Kesemua tawaran hebat boleh ditebus melalui Aplikasi My OPPO! 


Anda kini boleh memilih untuk melakukan pra-pesanan di semua My OPPO Space, OPPO Brand Store, Kedai Dalam Talian Rasmi OPPO, rakan E-dagang dan juga rakan kongsi kedai siri kami. 


Maklumat lanjut layari layari https://www.oppo.com/my.



#OPPO #OppoReno7Series #AmeliaHenderson #FieraFendi #TelefonPintar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan