Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

GO SHOP TAWAR POTONGAN HARGA MENARIK, PRODUK HIASAN RUMAH

TAK lama lagi dah nak masuk tahun baharu. Kejap je kan?


Apakah anda merancang nak masuk rumah baharu dibeli atau pun nak ubah suai rumah sedia ada bagi mendapatkan aura tahun baharu?


Jika perancangan itu ada dan anda sedang mencari-cari nak membeli secara dalam talian sahaja sebagai langkah yang lebih mudah, barangkali boleh melayari platform beli-belah terkenal dengan barangan rumah dan e-dagang di Malayia iaitu GO SHOP.


Sempema menyambut tahiun baharu ini GO SHOP memberikan diskaun dan tawaran yang lebih hebat untuk pelanggan yang ingin menghias rumah mereka.


Pelanggan boleh mencantikkan rumah mereka dengan pelbagai pilihan produk termasuk perkakas rumah, peralatan dapur, peralatan makan, perabot, barangan tempat tidur, rumah dan kediaman.

Menariknya, pelanggan boleh mendapat potongan RM15 dengan menggunakan kod promosi ‘HOME15’ dengan membelanja minimum RM150 sehingga 31 Disember



Bukan itu sahaja, pelanggan juga akan dapat menikmati potongan 79% apabila mereka membeli-belah untuk peralatan rumah Hetch di Go Shop dan menerima hadiah misteri.




Beli pilihan-pilihan istimewa ini sekarang:

  • Periuk nasi, ketuhar wap, pembuat roti dan penggoreng udara daripada jenama seperti MMX, Primada, DeRoyal, Copper Diamond dan Russell Taylor.
  • Alat memasak, set kaserol, peralatan hidangan dan peralatan makanan daripada jenama seperti Corelle, Neoflam, Vantage dan Pyrex.
  • Produk perabot dan barangan tempat tidur daripada jenama seperti Getha, La Belle, Sonno, Sokano dan AYMI.
  • Produk rumah dan kediaman daripada jenama seperti Hommy, GTE, Sokano, Goodsense, Qemax dan Sugar Bubble.


Layari Go Shop di www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop dari Google Play dan App Store untuk mengetahui lebih banyak tawaran. 


Jangan lupa untuk menonton Saluran Go Shop di Astro – Go Shop RUUMA saluran 118, Go Shop GAAYA saluran 120, Go Shop BAARU saluran 111 dalam Bahasa Malaysia dan saluran 303 dalam Mandarin.



#GoShop #Home15 #EDagang #Diskaun #PotonganHarga #TahunBaharu #Perabot


Tiada ulasan:

Catat Ulasan