Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

EMIRIAH ARAB BERSATU BAKAL PERKENAL MAINAN 'TOTOUAE', PELUANG MENANG RUMAH!


MEMENANGI
 hadiah berbentuk wang tunai yang lumayan adalah impian setiap individu yang sering bermain  dengan permainan berbentuk nombor seperti Sports Toto bagi warga bukan Islam atau pun umpama Cabutan Bank Simpanan Nasional yang menawarkan berbagai bentuk hadiah menarik.


Sebagai negara Islam apa sahaja permainan yang berbentuk perjudian tentulah haram namun bagi negara yang mempunyai penduduk pelbagai bangsa, Malaysia tidak terkecuali mengamalkan kebebasan agama dengan membenarkan permainan seperti Sports Toto mahu pun menikam Ekor empat nombor kepada bukan  Islam malah ada juga pusat perjudian yang dibuka di Genting Highlands untuk kaki judi.


Terbaharu, sama seperti Malaysia, Emiriah Arab Bersatu yang juga sebuah negara yang menjadikan Islam sebagai agama rasminya akan  mengalami gelombang pembaharuan apabila bakal diperkenalkan dengan permainan yang dinamakan ‘TOTOUAE’ menjelang Disember nanti.


Seperti ‘TOTO’ di Malaysia. kelainannya, hadiah yang diberikan bukan sahaja tertakluk pada wang tunai tetapi lebih menarik daripada yang anda bayangkan iaitu peluang memenangi sebuah rumah, termasuk kereta dan banyak lagi hadiah cantik.


Totouae bakal  merevolusikan cara komuniti berkumpul, mimpi dilahirkan, dan kehidupan berubah.


Pendekatan inovatif Totouae menjanjikan pengalaman menarik dan teruja bagi masa depan yang lebih cerah.


Mengucapkan selamat tinggal kepada loteri 6-nombor yang rumit. Totouae memudahkan cabutan Raffles dengan format 4-nombor yang menawarkan pemain peluang lebih baik untuk menang besar.



Hadiah melampaui wang tunai, di mana pemenang berpeluang memegang  kunci kepada rumah impian mereka waima Totouae percaya untuk mengubah mimpi menjadi realiti.


Dalam pada itu, Totouae  tidak melupakan bahawa sebahagian besar hasil akan dilaburkan semula terus ke dalam masyarakat setempat, menyokong perkhidmatan dan projek penting.


Itulah yang  menjadikan Totoaue berbeza dari cabutan undian sedia ada. Ia lebih daripada sekadar nombor tetapi tentang mengubah kehidupan dan membuat impian menjadi kenyataan.


Jadi, anda boleh bersiap sedia untuk masa depan cabutan undian, Totouae dijangka akan dilancarkan di UAE tahun ini, dan ia akan menjadi lebih besar, lebih baik, dan lebih memberi inspirasi daripada sebelumnya.


Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pelancaran yang akan datang, anda boleh menghubungi rakan kongsinya melalui telegram-@andylau23 & telegram-@prince_louis23).


Apakah menarik. atau tidak untuk rakyat Emiriah Arab Bersatu ke arah masa depan yang lebih cerah, kita nantikan menjelang akhir tahun ini ya?




#Totouae #CabutanBertuah #EmiriahArabBersatu #SportsToto #Hadiah #fyp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan