Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

TAWARAN ISTIMEWA SAKSI 'LIGHT SENSATION' DI SERDANG 7-17 SEPT.


Kelab Rekreasi Lembaga Penggalakan Pelancongan Malaysia (KRLPPM) dengan kerjasama Escape Room sedang menganjurkan  acara Light Sensation yang diadakan bermula pada 7 Sept lalu hingga  17 September 2016 ini.

Bertempat di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang (MAEPS).acara tersebut bermula dari jam 5.00 petang hingga 12 tengah malam.

Melalui kerjasama iberkenaan, rakan media dan keluarga berpeluang untuk mendapatkan tiket masuk ke acara  dengan kadar harga istimewa iaitu hanya RM14.00 sahaja untuk dewasa.

Jadi sekiranya anda mahu mengalami kecantikan lautan Bunga Mawar LED, Love Park yang sungguh romantik, aktiviti-aktiviti yang menarik, pesta makanan yang sedap sekali & percubaan acara Guinness World Records bulan September ini,  dapatkan tiket anda di 7-Eleven dalam seluruh Lembah Klang dan Negeri Sembilan atau beli tiket online di www.lightsensation.com.my

Harga tiket ialah RM20 untuk dewasa dan RM5 (kanak-kanak 12 tahun ke bawah)

BAUCER yang perlu dicetak untuk mendapatkan harga esklusif.


Harga eksklusif : RM14 seorang –  Harga ini boleh diperoleh jika anda mencetak e tiket/baucer yang dikepilkan pada venue acara dari 7 - 17 Sept, 2016  5 ptg hingga 12 malam di Malaysia Agro Exposition Parks, Serdang (MAEPS). Setiap e tiket/baucer layak untuk satu entri sahaja.

Untuk penerangan lanjut mengenai tawaran eksklusif itu boeh menghubungi 03 8891 8780/8307/8772 atau  email ke krlppm@tourism.gov.my

Informasi lanjut mengenai Light Sensation – Love Series  sila layari laman web www.lightsensation.com.my atau 

https://www.facebook.com/mylightsensation/ and https://www.instagram.com/mylightsensation/

BACA syarat-syaratnya.