Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

LARIAN ICE WATCH KEMBALI DENGAN ENERGI 'ICE ON FIRE'


Buat kali keempatnya, larian yang mendapat sambutan ramai anjuran bersama 'Ice Watch' dan The Marathon Company kembali bagi menutup kalendar tahun 2019 ini.

Dinamakan 'Ice Watch Light Up Your Day Run 2019' (IWLUYDR2019) larian akan berlangsung dengan 'flag off' pada pukul 7 pagi bertempat di IOI City Mall, Putrajaya selaku penaja lokasi pada 8 Disember depan.

Seperti biasa orang ramai boleh memilih untuk menyertainya dalam dua kategori samada 5km Fun Run yang boleh disertai kanak-kanak berusia dari 5 tahun atau 10km bagi pelari profesional mahu pun amatur.

Menghadiri majlis pengumumannya di Magnum Cafe, IOI City Mall Purajaya baru-baru ini, Pengarah Time Zone Malaysia, Mirzan Meer turut melancarkan edisi khas jam tangan Ice Watch terbaharu yang direka sempena larian di bawah koleksi 'Ice on Fire'.

Dicipta dalam empat rekaan berona Merah yang melambangkan 'api', anda boleh memilih antara warna Fire, Red, Chilli, atau Red Glow yang dilengkapi dengan strap silokon rona merah atau putih.

Berharga RM339, jam tangan berfesyen buatan Belgium ini bakal menjadi hadiah percuma bagi pemenang dalam cabutan bertuah yang akan diadakan kepada kesemua pelari yang berdaftar malah diberikan percuma kepada pelari yang membuat pendaftaran pada kategori VIP.


"Kami memperkenalkan 'Ice on Fire' sebagai koleksi khas umtuk dipakai di pergelangan tangan setiap pelari bagi menyuntik  semangat dan energi yang membara pada diri masing-masing," ujar Mirzan Meer ketika ditemui pada majlis pelancaran 'Ice on Fire' dan larian IWLUYRD2019 berkenaan.

Tambahnya, yang penting, objektif larian bertujuan mendidik masyarakat agar menjalani kehidupan sihat  sekali gus merapatkan hubungan kekeluargaan serta harmoni di kalangan komuniti.

"Kami mahu pastikan anda gembira apabila menyertai larian sebegini pada hujung minggu," sambung Mirzan.

Turut bersama pada majlis pelancaran, Pengarah projek The Marathon Company, Hafiz Md Khas (dua dari kiri), Datuk Meer Habib, Pengerusi Kumpulan HABIB dan Chris Chong selalu Pengurus Besar IOI City Mall (kanan).

Gimik pelancaran menyaksikan Mirzan bersama Hafiz Md Khas menandatangani contoh 'medal' pada poster.

Jadi, bagi mereka yang berhasrat menyertai Larian IWLUYDR2019 boleh memilih untuk mendaftarkan diri mulai sekarang sehingga tarikh tutup pada 1 November ini.

Lihat senarai kategori dan yuran:


Untuk maklumat lebih lanjut berhubung larian boleh KLIK LINK INI.



Kak Fas: Rasa macam nak 'join' kali ini sebab tak pernah ikuti larian Ice Watch ini walau pun sering melaporkan beritanya. InsyaAllah jika diizinkanNYA.

Baca artikel berkaitan di SINI.

Tiada ulasan: