Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

SIRI RANGKAIAN OPPO A74 CIPTA JUALAN CAPAI 10,000 UNIT




SEJAK melancarkan telefon pintar pertamanya, ‘Smiley Face’ pada tahun 2008, jenama peranti pintar global terkemuka,
OPPO terus berusaha mempelbagaikan teknokogi inovatif  ke arah mendapatkan sinergi kepuasaan pelanggan setianya.

Terbaharu, OPPO A74 dalam kedua-dua varian 4G dan 5G telah berjaya membuktikan ia sebuah peranti yang mendapat sambutan hangat di kalangan. rakyat Malaysia. berikutan jumlah jualan mengagumkan sebanyak 10,000 unit sehingga kini di platfom belian dalam talian, Shopee dan Lazada.


Malah jumlah 1,000 unit OPPO A74 5G yang diperkenalkan sebagai promo pelancaran sejak awal Mei 2021 lalu habis ditempah dalam masa 9 minit dan kini masih mendapat permintaan tinggi dari kebanyakan rakyat Malaysia.


Dua minggu kemudian, pengenalan varian 4G OPPO A74 yang sentiasa boleh dipercayai, selalu santai menawarkan ciri premium lebih menarik pada harga lebih kompetitif  iaitu hanya RM899.


Sehubungan tawaran isitimewa itu, OPPO A74 4G menjadikan dirinya sebagai telefon pintar paling dipercayai dengan harga RM900.


Dengan kejayaan OPPO A74 yang menggembirakan itu, peminat dan pelanggan dapat menantikan pelancaran OPPO yang lebih hebat dalam bidang telefon pintar yang mampu dimiliki dengan reka bentuk, ciri, dan fungsi premium.


OPPO A74 dalam varian 5G dan 4Gnya boleh dibeli dari OPPO Official Online Store, kedai OPPO Shopee rasmi dan kedai OPPO Lazada rasmi.


Untuk maklumat lebih lanjut mengenai produk OPPO, sila rujuk di bawah ini:



#OPPOMalaysia #OppoA744G  #OppoA745G #Lazada #Shopee #TelefonPintar


Tiada ulasan:

Catat Ulasan