Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

GO SHOP TAWAR 'MACAM-MACAM ADA', 'LETS GO CUTI' KE PD & CAMERON HIGHLANDS!


APAKAH
anda  seperti Kak Fas berminat membeli-belah dalam platform popular e-dagang seperti Go Shop?


Jika jawapannya ya apa kata layarinya sekarang kerana Go Shop sedang menjalani kempen 'Macam-Macam Ada' yang menawarkan tawaran terbaik merangkumi pelbagai kategori termasuk barangan kesihatan, dapur dan makanan, rumah dan kediaman, fesyen dan kecantikan, elektronik, serta kategori terbaharu – pelancongan. 

Wah! Dah ada kategori melancong gitu... mesti best kan?

Pelanggan yang inginkan percutian tempatan yang singkat tetapi berbaloi boleh membeli pakej percutian ‘Let’s Go Cuti!’ dengan harga di bawah RM80 untuk menikmati percutian ke Cameron Highlands dan Port Dickson.



Go Shop juga menawarkan barangan keperluan percutian daripada jenama seperti Urbanlite, Barry Smith serta diskaun sebanyak 40% untuk jenama elektronik dan digital terkemuka seperti Vivo, OPPO, Huawei, Xiaomi dan Samsung. 

Selain itu anda boleh menikmati RM20 diskaun dengan menggunakan kod ADA20 dengan berbelanja serendah RM220 serta menerima baucar sebanyak RM20 untuk pembelian seterusnya. 

Pelanggan akan dapat menikmati penjimatan sehingga RM50 apabila mereka membeli-belah dengan pembayaran melalui rakan kongsi pembayaran Go Shop – CIMB, RHB, VISA, Hoolah dan Grab

Ada lagi tau... pelanggan juga boleh memperoleh 5% Go Points untuk setiap pembelian dan mendapatkan Go Points tambahan dengan minimum tiga pesanan setiap bulan. 

Sempena bulan Jun ini juga, Go Shop memperkenalkan dua program baharu pada saluran-saluran, laman sesawang dan aplikasi mudah alihnya :

  • Teratak Sihat menampilkan tawaran terhebat untuk makanan kesihatan, vitamin, makanan tambahan dan lebih lagi.
  • Setiap hari Isnin, Rabu dan Jumaat pada jam 11 pagi di Astro CH118
  • The Premium memaparkan pilihan eksklusif produk fesyen dan kecantikan daripada jenama seperti Melvita, Crabtree & Evelyn, Bonia, Sothys dan banyak lagi.
  • Setiap hari Sabtu pada jam 11 pagi di Astro CH111


Dapatkan lebih banyak tawaran menarik melalui Go Shop di Astro – Go Shop RUUMA (CH118), Go Shop GAAYA (CH120), Go Shop BAARU (CH111) dalam Bahasa Malaysia dan CH303 dalam Bahasa Mandarin. 


Untuk maklumat lanjut, layari www.goshop.com.my atau KLIK SINI. 


Boleh juga muat turun aplikasi Go Shop dari dari Google Play dan App Store. 



#GoShop #MacamMacamAda #LetsGoCuti #TeratakSihat #ThePremium #Astro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan