Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

NOIR PECAH TRADISI PERTAMA TAJA AJL36

MADAMMU (kanan) menjadi tetamu Semi Final Muzik Muzik 36 sambil ditemubual oleh pengacara Sissy Imann.

SELEPAS empat tahun mengukuhkan jenama dan populariti rangkaian produk dipasarkan, syarikat berasaskan kecantikan halal dan premium, Noir Health & Beauty Sdn Bhd buat kali pertama berjinak-jinak sebagai penaja utama kemuncak Anugerah Juara Lagu edisi ke 36 (AJL 36).


Ia seterusnya bakal membawa debaran anugerah yang mengangkat bakat komposisi itu ke pelusuk negara dengan program Jelajah NOIR AJL36.


MADAMMU berjaya menaikkan jenama NOIR berpaksikan kecantikan halal dan premium.


Syarikat yang diasaskan oleh Eriyca Baiduri atau lebih mesra dikenali sebagai Madammu  sejak tahun 2017 itu memperkenalkan pasukan #gengcantiknoir sebagai jentera utama mengemudi siri jelajah ini.


Madammu yang baru-baru ini turut muncul di pentas Semi Final Muzik Muzik 36 (sfmm36) amat teruja dengan kolaborasi strategik bersama program hiburan televisyen paling popular itu. 


MADAMMU bersama suami tercinta, Azri Che Noh yang turut hadir memberikan sokongan.


Siri jelajah itu dijangka bermula 24 Januari ini dan tamat pada 26 Februari depan dengan #gengcantiknoir bakal menemui khalayak di Utara, Selatan, Pantai Timur hinggalah ke Lembah Klang.


"Ia juga merupakan misi mempromosi program usahawan NOIR dengan objektif ingin menarik lebih ramai wanita yang ingin memulakan perniagaan tanpa modal dan boleh mencapai pendapatan hingga RM10,000 sebulan


"Tak ketinggalan untuk mempromosi jenama produk ini dan bertemu Madammu secara dekat," katanya.



Pada acara sfmm36 itu, Khai Bahar dan Aina Abdul yang juga bolos sebagai finalis AJL 36 turut dinobat sebagai Penyanyi Pilihan NOIR.


Sementara itu, pada 31 Disember lalu juga, jenama ini menganjurkan sebuah acara bagi menghargai agen, stokis atau ahli menerusi Majlis Penyampaian Hadiah Purple Bonanza.


Pertandingan dianjurkan sejak Februari hingga Ogos  lalu yang menawarkan ganjaran hebat dengan sebuah Proton X50 kepada pemenang utama dan dua buah Proton Iriz serta 10 biji motosikal kepada ahli berprestasi tinggi yang menang dalam Cabutan Bertuah Purple Bonanza. 


MADAMMU meraikan pemenang-pemenang  Purple Bonanza baru-baru ini.


Walaupun dunia dilanda pandemik dan ramai yang terkesan, namun NOIR berjaya membuktikan bahawa jenama produk kecantikan tempatan ini kalis cabaran dan berjaya menghasilkan usahawan wanita yang mampu menjana pendapatan bulanan sehingga puluhan ribu ringgit.


NOIR pernah dinobatkan sebagai Produk Penjagaan Kulit Premium Terbaik di Asia Halal Brand Award (AHBA) 2019.


NOIR turut menerima Anugerah Superbrands Malaysia 2020 dalam Kategori Kesihatan & Kecantikan dan The BrandLaureate – The World’s BestBrands e-Branding Awards dalam kategori “Cosmetic and Skin Care Solution".


"Layari www.jelajahnoirajl36.com untuk butiran lanjut siri jelajah ini.


"Ikuti juga perkembangan semasa di Facebook dan Instagram NOIR Health & Beauty," katanya.


Boleh juga klik DI SINI


MADAMMU bersama pasukan #gengcantiknoir untuk siri jelajah NOIR AJL36

#NOIR #SFMM36 #KhaiBahar #AinaAbdul #PenyanyiPilihanNOIR #SkincareSolution

Tiada ulasan: