Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

PERAYAAN KRISMAS, TAHUN BAHARU DAH DEKAT. NAK BAGI HADIAH APA?

KITA sudah pun berada di bulan hujung tahun - bulan Disember dan sudah tentu musim cuti bekeluarga juga kian menghampiri. 


Walau pun berdepan dengan gejala endemik COVID-19 namun tidak dapat dinafikan ramai yang teruja untuk berjumpa dengan orang tersayang dah ahli keluarga menjelang tahun baharu 2022.


Sebagaimana rambut sama hitam, lain orang lain ragamnya dengan pelbagai perancangan pada musim cuti bulan ini dan tentu sekali mereka yang paling sebuk adalah golongan yang bakal menyambut perayaan Krismas malah ada juga yang tidak sabar nak masuk rumah baharu tahun hadapan.


Sama ada anda sedang merancang hadiah perkahwinan untuk bestie anda, ingin membuat kejutan buat ibu atau isteri dengan alatan dapur baharu atau mencari hadiah yang dapat memperbaiki kualiti kehidupan di rumah, tugas mencari hadiah yang sempurna kadang-kala mampu memeningkan.

Tetapi usah khuatir. Untuk mempersediakan anda dalam mencari hadiah paling sesuai buat orang tersayang, Samsung mempunyai pelbagai produk yang dapat memenuhi keperluan itu. 


Teruskan membaca artikel di bawah untuk mencari dan memadankan hadiah yang sempurna dari Samsung, dengan penjimatan yang bijak. 


UNTUK DIA YANG SIBUK – Vakum Jet Bot AI+ dengan Intel A.I. Driving


Menjaga kebersihan lantai tidak perlu memakan masa dan membebankan, terutamanya apabila anda mempunyai kawasan permukaan yang luas untuk dibersihkan. Gunakan saja mesin pembersihan automatik yang pintar serba baharu seperti vakum Samsung Jet Bot AI+ dengan Intel A.I. Driving yang mudah dan menjimatkan masa.



Fungsi-fungsi pembersih robot ini membolehkan pengguna membersihkan lantai tanpa perlu bersusah payah sambil memastikan habuk terperangkap sempurna tanpa masuk kembali ke ruangan udara rumah. Sensor 3D jenis stereo aktif dan sensor LiDAR membolehkan vakum pembersih pintar ini mengimbas kawasan luas secara tepat untuk mengelakkan objek kecil di lantai yang sukar dikesan sambil memaksimumkan proses pembersihannya


Padankan dengan Clean StationTM yang melakukan tambahan untuk menyingkirkan habuk yang terkumpul tanpa perlu kendalian manual. Selepas pembersihan, robot pembersih ini akan kembali ke Clean StationTM dan mengeluarkan habuk menggunakan teknologi Air Pulse secara automatik dengan sistem penapisan multi-lapis yang memerangkap 99.999% habuk halus dan alergen. Hasilnya lantai dan karpet yang bersih setiap kali! 


UNTUK DIA YANG SUKA MASAK – Convection Microwave Oven with HOT BLAST™


Fikirkan kembali  – berapa ramai kawan dan ahli keluarga anda yang gigih meningkatkan kemahiran memasak mereka semasa perintah kawalan?


Walaupun penggoreng udara atau air fryer menjadi tren di kalangan pencuba resepi, kami fikir ia lebih bijak untuk melabur dalam perkakas serba boleh yang membolehkan anda menggoreng, stim, panggang, memanas, dan juga membakar seperti Samsung Convection Microwave Oven with HOT BLAST™.



Menganjurkan pesta atau makan malam yang lazat untuk keluarga menjadi lebih mudah dengan teknologi HotBlast™. Meskipun tempoh masak dikurangkan, makanan anda pasti dimasak dengan rata – rangup di luar dan empuk di dalam. 


Perlu jalan pintas di kala sibuk? Pilih sahaja mod memasak yang telah ditetapkan (pre-set cooking) untuk menyediakan hidangan yang sihat, empuk dan penuh rasa.


UNTUK DIA YANG KESIHATANNYA PENTING  – Penapis Udara Pintar 60m2


Sebersih manapun rumah, pasti ia tidak lari dari habuk, alergen, dan serpihan mikroskopik yang terapung di udara – waima tidak dapat dilihat dengan mata kasar. 


Malah, orang yang tersayang mungkin menghela nafas yang dicemari gas berbahaya tanpa sedar dan ini cukup membimbangkan jika mereka mempunyai alahan, asma, kulit sensitif, atau fungsi paru-paru yang lemah. 


Inilah sebabnya Penapis Udara Pintar, 60m2 Samsung adalah hadiah yang ideal untuk mana-mana rumah dan keluarga.



Penapis udara ini dibina dengan sistem pembersihan 3-langkah yang mengekstrak zarah debu yang besar seperti debunga, menghilangkan bau busuk, dan mengurangkan pelbagai gas berbahaya termasuk formaldehid. 


Selain itu, penapisan HEPA dengan penapis habuk ultrafine menangkap sehingga 99.97% daripada habuk halus dan menghalang bakteria untuk memberikan anda kualiti udara yang lebih sihat. 


Roda bergerak yang tersembunyi memudahkan anda mengerakkannya  dari bilik ke bilik, tanpa menjejaskan estetika reka bentuk.


Sudah terinspirasi? 


Dengan promosi Smarter Gifts for Celebrations dari Samsung, anda juga boleh menikmati ganjaran yang membawakan penjimatan luar biasa.


Berlangsung dari 15 November 2021 hingga 20 Februari 2022, dapatkan hadiah percuma termasuk kredit eWallet Touch 'n Go bernilai sehingga RM400. 


Jom kongsikan kegembiraan dengan orang tersayang ya? 




#Samsung #VakumSamsungJetBotAI+ #HotBlast #PenapisUdaraPintar #Hadiah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan