Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

NAARABELLE FACESPA MAHU RAMAI BERAYA DENGAN WAJAH BERSERI


SELEPAS
dua tahun melalui fasa getir era pandemik COVID-19 yang mengekang banyak benda, tentunya Syawal yang bakal diraikan tak lama lagi memberi pengertian berbeza.

Bagi pusat kecantikan rawatan wajah   terkenal, Naarabelle Facespa, mereka sendiri mahu meraikan momen indah bersama pelanggan tersayang saat negara memasuki fasa endemik sejak 1 April lalu.


Pastinya, jenama milik syarikat Naara Facespa Sdn Bhd yang beribu pejabat di Marang, Terengganu dengan lebih 20 cawangan di seluruh negeri itu mahu menawarkan rawatan terbaik supaya lebih sempurna penampilan diri di musim raya.



Menurut Ketua Operasinya, Noor Fatina Abdul Aziz, sejak negara diberi kelonggaran prosedur operasi standard (SOP) dengan kekal pematuhan norma baharu, mereka menawarkan pakej rawatan istimewa sebagai penghargaan kepada pelanggan.


"Sejak pertengahan Ramadan lalu hingga musim raya nanti, kami mahu menjadi antara sebab keterujaan dan keriangan orang ramai beraya kelak dengan tampil segar serta mempesona menerusi rawatan istimewa dengan harga runtuh.


"Maklumlah selepas dua tahun, kita beraya cara yang terbatas. Pastinya ruang mengeratkan silaturahim ini jadi lebih bermakna dengan melaram baju raya serba menarik dan kulit wajah bersinar.



"Pakej rawatan premium Diamond bernilai RM20,000 sendiri lebih dulu 'sold out' untuk 100 pelanggan terawal sejak dipromosikan dalam tempoh 48 jam dari 14 hingga 15 April. Tapi jangan risau, rawatan muka Hydra berharga RM55 dan Gold Glam Raya (RM59) masih terbuka," katanya.


Kata Noor Fatina, pihaknya mensasarkan untuk merawat 100,000 wajah pada tahun ini.


"Kami yakin ketika kita bergerak ke fasa endemik, semua perkara yang sudah lama tidak boleh dilakukan ingin dipenuhi kembali. Termasuklah soal penjagaan muka. Tapi promosi kami tawarkan ini slotnya terhad di setiap cawangan. Kena cepat tetapkan temujanji di https://bit.ly/3v5xXF0 atau 0169214994.


"Dengan norma baharu memakai pelitup muka, tak salah untuk manjakan wajah menikmati rawatan terbaik kami tawarkan. Kepakaran kami sendiri menyelesaikan masalah berkaitan wajah seperti jeragat, jerawat, kulit kusam, liang pori terbuka, parut dan lain-lain.


"Sejak melebarkan empayar pada 2016, rawatan paling laris dan menjadi pilihan termasuklah rawatan detoks wajah, 'clarity acne', sulam Korea, 'blackdoll' dan 'nanoceutical'. Harga rawatan juga antara RM55 hingga RM550," katanya.



Tambahnya lagi, mereka yang berminat perlu membuat tempahan dan temujanji sebelum datang.


"Kami juga tawarkan khidmat pengimbasan wajah sebelum rawatan dilakukan dengan hanya RM20 jika mengambil sekali pakej ditawarkan. Sasaran pelanggan kami terbuka untuk lelaki dan wanita yang mempunyai masalah kulit.


"Tahun ini kami juga sasarkan untuk membuka 10 lagi cawangan di lokasi seperti Sungai Buloh, Rawang, Kepong, Nilai, Sungai Petani, Skudai, Georgetown, Seberang Jaya, Jasin dan Tebrau," katanya.


Untuk info, rawatan Gold Glam Raya adalah untuk menjaga dan menyeri wajah dengan kolagen 24 K Gold Serum selain 'mask'. Manakala, rawatan Hydra membabitkan pakej membersihkan muka di bawah lapisan kulit.



#NaarabelleFacespa #GoldGlamRaya #Hydra #NoorFatinaAbdulAziz #Covid19


Tiada ulasan: